måndag 9 maj 2011

DAY 3! Mitt rum

Mitt rum är ganska stort, ljusblått och fyllt med mjukisdjur. Jag har ett hönsnät (metallgaller) i taket, man kan sätta hängare med kläder fast där.(Inredningside från Åhléns(svenskt varuhus)) Där finns en stor gammal pulpet, stolen och själva pulpeten är lixom ihop. Jag har en ganska liten bokhylla och en stor mjuk säng.

mitt  härliga rum!!!
pulpeten, bokhyllan och till höger en del av mitt jättestora klädskåp!

 en tarra att klistra på väggen, det finns olika i olika färger som är jättelätta att piffa upp rummet med!
ett tyg jag själv har designat och tryckt, someday om tusen år ska jag sy någonting av det! 

Mitt favoritmjukisdjur <3 mjukisar kan man aldrig bli för gammal för! ->

Jag->

påskägg, som för tillfället är uppätet

 STOR, MJUK, LURVIG,HÄRLIG MATTA! I <3 IT

Inga kommentarer: