tisdag 17 maj 2011

DAY 4! Saker jag inte skulle kunna leva utan*.*

1.min telefon! Jag skulle inte klara en dag utan den!

2.Min kamera, älskar att fota allt & alla.Måste dokumenterasaker som man vill minnas!

3.Min dator<3, den är kanske dålig och liten, men nödvändig <3

4. Smycken, uppiggande & färggrannt

 5.MUSIK <3 Behöver knappast förklara varför, har man tråkigt eller om man är deppig finns det ingentin bättre än en bra låt. Alla låtar går att lyssna på om man är på rätt humör. Men jag är inte riktigt för heavy.
6.KARKKI! No way att jag skulle klara ens en hel månad utan de <3 borde vara högre upp på listan...

7.Trampolin!!

8. En stor härlig väska så man kan ha med sej allt världens viktiga och oviktiga saker <3 (oftast är den här också förliten)(jag far aldrig någonstans utan åtminstone en onödigt fullproppad väska!)

9.Färggranna nagellack!!

äääh jag lär mej aldrig att ta en bra egobild!!! de stöör..

Inga kommentarer: